İncirli fındıklı kek













Hazırlama süresi: 15 dakika
Pişirme süresi: 25 - 30 dakika
  • 125 g tereyağı 
  • 3/4 ölçü bardak / 125 g toz şeker 
  • 1 paket vanilya 
  • 2 yumurta 
  • 2 ölçü bardak / 200 g un 
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
1/ Tereyağı ezilir, şeker ve vanilya ilave edilir, birlikte ezilir.
2/ Yumurtalar ilave edilir, karıştırılır.
3/ Un ve kabartma tozu birlikte ilave edilir, hazırlana hamur yağlanmış alcak kek kalıbına konur.
4/ Dilimlenmiş incirler ve fındıklar dizilir.
5/ 180 derece ısıtılmış fırında 25 - 30 dakika pişirilir. 

7 yorum:

felsefespri dedi ki...

Mutlu mutfağın 200. talihlisi karşınızda. :)

chfashiontrend dedi ki...

merhabalar :)
çok sevdim blogunuzu
takibe aldım
her eve lazım..
ben de beklerim
sevgiler

muucrafts dedi ki...

umm cok güzel :D

Adsız dedi ki...

off diyorum;) çok severimm güzel gözüküyor:)

Unknown dedi ki...

bayılırım incire!
denemek istiyorum:) Blogunu çok beğendim ve GFC'den takipteyim. Blogumu ziyaret eder misin? Belki beğenip takip edersin:)
Teşekkürler,
http://styleglaze.blogspot.com

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim
Üyenim.
Benimde moda blogum var
beklerim=)
sevgiler

Yemek ve Hobi dedi ki...

gec oldu ama guc olmasin anca geldim komsu ama sayfani cok begendim basarilar diliyorum