Gurunzi.com












Geçen gün Gurunzi’nin düzenlediği ve Devletşah Hanım ile (http://devletsah.com/) tüm yemek blogger ları arasında yapılacak bir söyleşiye davetliydim. Çeşitli yemek blogger larının bir araya geldiği brunch da yeni açılmış olan Gurunzi.com tanıtıldı. Fikri ve web sitesini çok beğendim ve sizlerle de paylaşmak isterim.

Konularında ve sektörlerinde uzman guruların (Tüba Ünsal, Burcu Esmersoy, Derin Sarıyer, Özgür Şef, Buse Terim ... gibi) şu an için her hafta bir ürün seçip takipçileriyle video yoluyla paylaştıkları ve önerdikleri bir web sitesi. Önerdikleri ürün o hafta indirimli olarak satışa sunuluyor. 1 haftanın sonunda ürün Ör: Tüba Ünsal’ın seçtikleri listesinde yerini alıyor ve normal satış fiyatıyla satılıyor. Siteyi cazip kılan en önemli özelliği ise takipçisi olduğunuz ve beğendiğiniz Guru’nun Gurunzi’de sizlerle beraber olduğunun habercisi olan video nun kendi evlerinde çekilmiş olması. Hayranı olduğunuz Guru’nun evinin içini görme imkanı da sunan Gurunzi.com a bayıldım.
İşin güzel tarafı siteye üye olurken istediğiniz kadar Guruyu takip edebiliyorsunuz, herhangi bir kısıtlama yok. Ben hepsini seçtim çünkü hepsinin ayrı ayrı seçtiği ürünleri merak ediyorum. Bu birbirinden güzel ürünleri ve guruları takip etmek istiyorsanız http://www.gurunzi.com/girisyeni.aspx sitesinden hemen üye olun. 



Gurunzi.com bu brunch da tüm blogger lara 'Hecha' marka döküm tavalardan hediye etti. Çok yakında siz takipçilerimizden birine de bu kalp şeklinde sağlıklı olduğu kadarda estetik görüntüsüyle de başarılı bulduğum tavadan hediye edeceğiz. Tekrar Gurunzi.com' a bizleri bir araya getirdiği bu keyifli söyleşi ve hediyesi için teşekkür ederim.





0 yorum: