Davet Sofrası













 











Mutlu Mutfak’ın kurucusu, şef, yemek kitabı yazarı, yemek stilisti

Nasıl bir davet sofrası kurdunuz? Onu sıradışı kılan nedir?
Doğum günü, evlilik yıldönümü, güzel bir haber, vs... Kendinizi bulutlara yakın hissettiren günleri, bulutlara yakın hissi veren bir sofrada kutlamak üzere bu sofrayı kurdum. Art-Deco çizgisinde şık bir sofrada, modenr ve antika parçaların karışımını kullanmayı tercih ettim. Nadide antika parçalar ile modenr tabakları, incili uçuşan tüyler tamamladı.

Masaüstü dekorlarından bahseder misiniz?

Eşimin tasarımı bu masanın içi özel parçalar ile bezenmiş bir vitrin olduğu için örtü yerine Runner tercih ettim. Böylece masanın içi de dekorun bir parçası oldu. Sofranın üstünde ortada büyük eski  bir Fransız tepsi, içine beyaz erengüller koyduğum iki adet opalin ve vazo olarak kullandığım iki adet gümüş bardak var. Ayrıca üç adet Art-Deco şamdan ve birkaç gümüş meyvayı sofranın üzerine astığım tüylü inciler ile tamamladım.

Neden bu renkleri ve malzemeleri tercih ettiniz?
1900-1940 arası dönem eşyalarını ve aksesuarlarını çok beğeniyorum. Özel ve şık bir sofrada görmek istediğim bir tarz olduğu için bu malzemeleri tercih ettim. Tabakları ve sunum malzemelerini siyah, beyaz ve gümüş kullanırken, soframın neşeli olması adına iç açıcı bir renk olan fıstık yeşilini ve renkli   bardakları seçtim.


Kullandığınız ürünlerin detaylarını belirtir misiniz?

Devamı için; Elle Decoration, Ocak-Mart 2012 



0 yorum: